Kampinfo

Bivak Retie 2023

21/07 – 31/07

Chiro Schepdaal op kamp

Alle info over het kamp komt pas in de volgende doedel, de kampdoedel. Deze krijgen jullie in juni opgestuurd. De belangrijkste zaken zetten we voor jullie toch al even op een rijtje.

Waar gaan we op kamp?

Dit jaar trekken we naar het gezellige Retie! Waar we verblijven op bivakplaats ’t Schuurke.

Wanneer gaan we op kamp?

De jongste groepen gaan met de bus op kamp. De sloebers, pinkels gaan 7 dagen op kamp, van 25/07-31/07. De speelclub, rawki en tito gaan 10 dagen op kamp, van 21/07-31/07. Keti en aspi vertrekken al een dagje vroeger met de fiets. Zij gaan dus op kamp van 20/07-31/07.

Hoe en tot wanneer kunnen we inschrijven?

De inschrijvingen zullen nog steeds online gebeuren. Dit jaar bieden we voor de ouders de mogelijkheid dat wij (de leiding) bij jullie thuis langskomen om wat meer uitleg te geven. Indien hier interesse in zou zijn, horen we dit van jullie graag en mag je ons een berichtje sturen zodat wij dit kunnen inplannen. Ook zullen we nog altijd 3 inschrijvingsmomenten hebben op zondagen waar je jouw zoon/dochter na de Chiro kan komen inschrijven voor kamp! Dit zal mogelijk zijn op 30/04, 07/05 en 14/05. 14/05 is dan ook de deadline voor de kampinschrijvingen!

Omwille van de GDPR- regels, vragen wij om voor elk lid de medische fiche in te vullen en ons deze te bezorgen in de brievenbus van de Chiro of deze af te geven aan de leiding op zondag. Deze fiche is te downloaden op de site of via de link op het einde van de vragenlijst. Deadline: 21/05

LINK NAAR INSCHRIJVING:

Schrijf je kind hier in! https://forms.gle/pThJU8yDTgnG6xPH9

+ link naar medische fiche: https://drive.google.com/file/d/1Zzeaffh2j4aGN6HLj0HN48cS7aNFQbvX/view?usp=sharing

Hoeveel kost een kamp?

  • 1e kind: €190
  • 2e kind: €180
  • 3e kind/sloepi: €170

Dit mag op het rekeningnummer BE12 7341 6608 2092 met vermelding van naam + groep van het kind. In geval van broers of zussen mag alles in 1 overschrijving betaald worden. Deadline betaling: 22/05

Voor de sloebers en pinkels wordt eveneens 170 euro gevraagd. Dit bedrag dekt slechts een gedeelte van de kosten (o.a. eten, busvervoer, kamp-, kook-, knutsel-, sport-, thema en spelmateriaal). Dankzij de subsidies van de gemeente Groot-Dilbeek en dankzij het vervoer van sympathisanten kunnen wij de bivakprijzen tamelijk laag houden. Wanneer je in het bezit bent van een participatiepas (aan te vragen bij de gemeente), moet er slechts 20% van het inschrijvingsgeld betaald worden voorhet kamp.

Tenten en gebouwen

Onze allerkleinsten (pinkels en sloebers) zullen dit jaar in gebouwen slapen. Deze groepen moeten liefst een veldbed meebrengen. Dit jaar slapen dus ook de speelclub net zoals de Kwiks, Rakkers, Rippers, Toppers, Tip10s, Kerels, Aspi-meisjes en Aspi-jongens in tenten. Deze groepen nemen liefst een VELDBED en eventueel een luchtmatras mee.

Wat met valiezen?

De valiezen van ALLE LEDEN (dus ook van sloebers, pinkels) worden binnengebracht op dinsdagavond 18/07. Zo hebben wij voldoende tijd om deze in te laden in de camion. Meer info hierover volgt nog.

Waar kan ik terecht met vragen?

Indien je nog met vragen zit, contacteer zeker de leiding van je groep, de groepsleiding of stuur een mailtje naar chiroschepdaal@gmail.com. Ook kan je regelmatig de website vanChiro Schepdaal checken om op de hoogte te blijven van de nodige updates.

Wij kijken er al naar uit!
Groetjes,
De leiding!